הטרגדיה בבית שמש; מפקד סניף זק"א מתריע: "מחדל חמור"

אבי יעקב No Comments on הטרגדיה בבית שמש; מפקד סניף זק"א מתריע: "מחדל חמור"

מפקד זק"א בית שמש, הרב אברהם קאפ בעקבות הטרגדיה של הנער נחמיה אהרוני ז"ל: "מדובר במחדל חמור, במקום אין שום שלט אזהרה, שום מחסום פיזי, אפילו לא סימון של סרט אדום, אפס התרעה ואזהרה מפני הסכנה הנוראה. פשוט הפקרות שאין כדוגמתה"

צילום: עזרת אחים
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מפקד זק"א בית שמש, הרב אברהם קאפ, שניהל את החיפושים אחרי הנער נחמיה אהרוני ז"ל, מתריע מפני הסכנה: "מדובר במחדל חמור מאין כמוהו, טרגדיה אמיתית שאירעה בפינת ישיבה מוסדרת, עם גן שעשועים ומגרש משחקים סמוך, שולחנות פיקניק פזורים בכל האזור, כולל שני שולחנות הממוקמים במרחק של ארבעה מטרים משפתו של בור המוות המסוכן".

קאפ סיפר: "הנער נמצא כשהוא בביגוד מלא, עם הנעליים, הוא נפל פנימה לאחר שהחליק במדרון החלקלק שעל שפת הבור. במקום אין שום שלט אזהרה, שום מחסון פיזי, אפילו לא סימון של סרט אדום, אפס התרעה ואזהרה מפני הסכנה הנוראה. פשוט הפקרות שאין כדוגמתה".

"הגעתי לשטח בצהרי יום שישי, כדי לבחון את המקום באור יום, ונחרדתי לגלות שבמרחק של ארבעה מטרים משפת הבור החלקלק והקטלני, משחקים להם בנחת שבעה ילדים שהגיעו למקום יחד עם הוריהם", המשיך קאפ. "לא היה להורים ולילדים שמץ של מושג עד כמה מסוכן המקום. חזרתי לאחר מכן פעם נוספת ומצאתי במקום אנשים נוספים, אין שום התרעה, שום מחסום, לא היה לפני שהנער טבע, וגם לאחר שהוא טבע למוות במקום, אף אחד לא טרח להגיע ולסגור את המתחם למבקרים נוספים".

הרב קאפ אומר לסיום: "מתנדבי זק"א בית שמש ואני בתוכם, משתתפים בצערה של משפחת אהרוני, משפחה יקרה שזכיתי להכיר אותה לצערי בנסיבות מצערות כל כך, כולי תקווה שהמחדל יתוקן באופן מיידי, ואני נושא תפילה שהקב"ה ישלח נחמה וסעד למשפחה השכולה".



0 תגובות